Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

Telefoniczne centrum obsługi Klienta

W nowoczesnym biznesie sukces firmy jest uzależniony od jakości i wydajności obsługi Klienta. Właściwe centrum obsługi - Call Center, wpływa nie tylko na wizerunek firmy i satysfakcję Klienta, ale również ma bezpośredni wpływ na wzrost przychodów i efektywniejsze wykorzystanie personelu.

Niezależnie od wielkości Twojej firmy, skuteczna i uprzejma obsługa połączeń telefonicznych jest istotnym elementem sukcesu prowadzonej działalności. Panasonic dostarcza wiele rozwiązań dla małych, średnich i dużych telefonicznych centrów obsługi, pomagając skutecznie kontrolować i wykorzystywać duże ilości obsługiwanych połączeń.

W centrali zintegrowane zostały wymienione poniżej funkcje telefonicznego centrum obsługi, które w połączeniu z dostępnym na rynku oprogramowaniem CTI pomogą zaspokoić potzeby bardziej zaawansowanego centrum telefonicznego:

  • inteligentne i automatyczne kierowanie połączeń,
  • elastyczne połączenia do grup dystrybucji, 
  • połączenia uprzywilejowane,
  • automat zgłoszeniowy,
  • kolejkowanie połączeń z zapowiedzią dla oczekujących
  • funkcja wędrującego numeru wewnętrznego,
  • monitorowanie kolejki połączeń przez nadzorującego.


CALL CENTER

InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54