Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

PanaPRO CTI/CC

CALL CENTER


Aplikacja ta powstała, aby wspierać agentów i ułatwiać ich pracę. Dzięki niej agent ma dostęp do wspólnej bazy kontaktów i historii połączeń. Może łatwo zidentyfikować klienta wprowadzonego do bazy danych. Ma też podgląd na liczniki oczekujących oraz na stan zajętości innych numerów wewnętrznych. 


Dzięki przeniesieniu sterowania telefonu do komputera wzbogaca i zdecydowanie przyśpiesza procesy związane z komunikacją. Praca na wspólnej bazie danych ułatwia wyszukiwanie oraz w łatwy sposób umożliwia identyfikowanie klienta. Wspólne notatki pozwalają zapisać ustalenia z naszym klientem. Użytkownik aplikacji ma możliwość łatwego przeglądania historii połączeń. Bezpieczny wewnętrzny komunikator w łatwy sposób umożliwia przekazywanie wiadomości tekstowych jak również plików pomiędzy użytkownikami aplikacji. Wyświetlany status poinformuję Cię o obecności osoby, którą chcesz się połączyć.

InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54