Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

PanaPRO - Panasonic


PanaPRO - JEDEN PROGRAM WIELE MOŻLIWOŚCI

Oprogramowanie Call Contact PanaProto narzędzie służące do wszechstronnego prowadzenia biznesu. Dzięki integracji wielu systemów teleinformatycznych umożliwia optymalizację zarządzania relacjami z dotychczasowymi klientami oraz efektywne pozyskiwanie nowych. Wbudowane funkcje raportowania dostarczają na bieżąco kompletu informacji o ruchu w systemie, co gwarantuje błyskawiczne reagowanie na zwiększanie się lub zmniejszanie liczby przychodzących połączeń. Integracja z innymi systemami biznesowymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie dodatkowo zwiększa zwrot z inwestycji w prezentowany nowoczesny system contact center.

Gwarancją efektywnego działania każdego contact center są trzy zasadnicze elementy: system, ludzie oraz informacje. Nie można jednak zapominać, że optymalnie dobrana, odpowiednio zwymiarowana i dopasowana do potrzeb biznesowych klienta technologia, stanowi nieodzowny fundament budowy nowoczesnego contact center.

AlcatelPlantronicsBCS
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Kontakt Z CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Boh. Września 9
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00
Tel: +48 22 822 56 98
Fax:+48 22 886 97 60
Katowice
ul. Powstańców 19
40-039 Katowice
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54