Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

Moduł Analizator

 

To narzędzie niezbędne do tworzenia raportów i analiz połączeń wychodzących i przychodzących. Umożliwia też analizę czasu zalogowania agentów do poszczególnych grup w centrali. Tworzone raporty są dostępne na stronie www, dzięki czemu można je analizować z dowolnego komputera, bez instalowania specjalnego oprogramowania. 

 

Możliwe jest tworzenie dwóch grup raportów:

 

- Raporty ogólne 

- Raporty agentów



Raporty ogólne

Raport dobowy - pokazuje ilość rozmów, ich stan ( odebrane, stracone), czas, czas oczekiwania oraz skuteczność w poszczególnych godzinach.



Raport dla dni - pokazuje ilość i stan połączeń w poszczególnych dniach.

Raport dla numerów DDI - pokazuje ilość połączeń przychodzących na dane numery oraz ich stan.

Raport szczegółowy - umożliwia sprawdzenie stanu poszczególnych rozmów, łącznie z numerem grupy do jakiej trafiło połączenie oraz z numerem telefonu, który pierwszy odebrał rozmowę.

Raporty agentów


Raporty te pokazują rozmowy, które zostały wykonane lub odebrane przez poszczególne numery. Dzięki nim zyskujemy informacje o skuteczności agentów lub poszczególnych numerów. 

   Możemy generować następujące zestawienia: 

- Raport sumaryczny dla numerów wewnętrznych 

- Raport szczegółowy dla numerów wewnętrznych 

- Raport sumaryczny logowania

- Raport szczegółowy logowania

Wszystkie te raporty umożliwiają szczegółową analizę działania systemu call center, pozwalają na szybkie wyeliminowanie błędów i wprowadzenie zmian, które podniosą wydajność i skuteczność agentów. 


Raporty można zaimportować do arkusza kalkulacyjnego, co ułatwia ich analizę.



AlcatelPlantronicsBCS
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Kontakt Z CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Boh. Września 9
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00
Tel: +48 22 822 56 98
Fax:+48 22 886 97 60
Katowice
ul. Powstańców 19
40-039 Katowice
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54