Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

Mobisma nextG - Panasonic

Panasonic

Rozwiązanie mobilnej komunikacji zintegrowanej (UC) Mobisma nextG

Twoja komunikacja firmowa, Twój sposób połączenia

Daj swoim zespołom terenowym możliwość wyboru, komunikacji i działania.

Dzięki rozwiązaniu mobilnej komunikacji zintegrowanej (UC) Mobisma nextG możesz jednocześnie zmienić smartfony w urządzenia pozwalające na taką samą komunikację jak w biurze oraz stworzyć zaawansowane narzędzie mobilnej komunikacji zintegrowanej (UC), które zwiększa wydajność.

Rozwiązanie to, które w pełni wykorzystuje potencjał i możliwości koncepcji obsługi własnych urządzeń w celach zawodowych (bring-your-own-device; BYOD), pozwala zespołom terenowym na używanie ulubionych smartfonów przy jednoczesnym zapewnieniu integracji z biurowymi platformami komunikacyjnymi.

Korzystanie z niego odbywa się za pośrednictwem przeznaczonej na smartfony aplikacji klienta nextG Mobile UC oraz serwera Mobile Communication Bridge (MCB), dzięki czemu przedsiębiorstwo może obsługiwać swoich klientów na najwyższym poziomie, nie ponosząc przy tym nadmiernych kosztów.

Wydajna wymiana wiadomości SMB/SME
Rozwiązanie Mobisma nextG Mobile UC umożliwia zdalną wymianę informacji w obrębie całej firmy, co pozwala przesyłać wiadomości (podobne do wiadomości SMS) bez związanych z tym kosztów i ograniczeń, przez co więcej cennego czasu pozostaje na podejmowanie decyzji.Inc.

Obecność i dostępność
Użytkownicy mogą sprawdzać obecność i dostępność swoich kolegów i koleżanek jeszcze przed nawiązaniem z nimi kontaktu, a także wybierać/zmieniać swoje własne ustawienia dotyczące obecności i dostępności. Rozwiązanie zapewnia prostotę podglądu obecności użytkownika zarówno na telefonach stacjonarnych, jak i przenośnych.

Tworzenie reguł — większa automatyzacja
Użytkownicy mogą tworzyć reguły w celu ustawiania funkcji w oparciu o:

  • Obecność i dostępność (np. status zajętości przy wybieraniu numerów telefonów przenośnych i stacjonarnych podczas spotkania)
  • Położenie i ruch smartfonu (np. status „nie przeszkadzać” przy wybieraniu numerów telefonów przenośnych i stacjonarnych wówczas gdy telefon leży ekranem do dołu; kasowanie statusu „nie przeszkadzać” po potrząśnięciu telefonem)
  • Podłączone sieci (np. status dostępności podczas korzystania z firmowej sieci bezprzewodowej, przełączanie statusu na „poza biurem” podczas korzystania z sieci telefonii komórkowej (np. 3G) lub na „praca z domu” podczas korzystania z domowej sieci bezprzewodowej).

Integracja kalendarza z systemem MS Exchange
Serwer MCB Mobisma łączy się z systemem MS Exchange w celu zapewnienia integracji z kalendarzem w przypadku wprowadzania zmian dotyczących obecności i dostępności użytkownika w oparciu o jego harmonogram spotkań i dostępności. Widoczne są także szczegóły dotyczące spotkań, a także fakt obecności uczestnika na tych spotkaniach.

Lokalizowanie
Sprawdzanie lokalizacji działających w terenie współpracowników, np. sprzedawców terenowych, personelu wspomagającego oraz kierowców samochodów dostawczych, a także monitorowanie pracowników wykonujących swoje obowiązki samotnie. Usługa lokalizowania jest dostępna w formie tekstowej lub z wykorzystaniem szczegółowej mapy.

Aby dowiedzieć się więcej na temat rozwiązania Mobisma Next Generation, odwiedź stronę internetową Mobisma

Aplikację Mobisma nextG można pobrać z Apple Store, Google PlayTM oraz Windows Store.

    

Znak towarowy i zarejestrowane znaki towarowe

  • Microsoft®, Windows® i Outlook® są zarejestrowanymi znakami handlowymi firmy Microsoft Corporation w Stanach Zjednoczonych i w innych krajach.
  • Nazwa i znaki graficzne Bluetooth są własnością firmy Bluetooth SIG, Inc., a każdy przypadek ich użycia przez firmę Panasonic
  • Corporation jest objęty licencją. Pozostałe znaki i nazwy handlowe należą do ich właścicieli.
  • Apple, logo Apple, iPad oraz iPhone są znakami towarowymi Apple Inc., zarejestrowanymi w Stanach Zjednoczonych i w innych krajach. App Store jest znakiem usługowym Apple Inc.
  • Google Play jest znakiem towarowym Google Inc.
AlcatelPlantronicsBCS
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Kontakt Z CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Boh. Września 9
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00
Tel: +48 22 822 56 98
Fax:+48 22 886 97 60
Katowice
ul. Powstańców 19
40-039 Katowice
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54