Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

Oprogramowanie

Oszczędna, efektywna i skuteczna komunikacja w czasie rzeczywistym z każdego miejsca - to obecnie najważniejsze wymagania w stosunku do nowoczesnego systemu komunikacyjnego w biznesie. Oprogramowanie innovaphone, skalowalne i indywidualnie dostosowane do potrzeb klienta i firmy, rozszerza w dowolnym momencie system komunikacyjny VoIP innovaphone PBX  o dodatkowe funkcje, które są zintegrowane z infrastrukturą i dzięki temu oferują wiele dodatkowych korzyści. W ten sposób innovaphone PBX staje się zoptymalizowanym i elastycznym systemem komunikacyjnym.

System telefoniczny VoIP innovaphone PBX umożliwia obsługę central telefonicznych, infolinii lub prostych systemów call center. Każdy, kto oferuje takie systemy chciałby być na bieżąco poinformowany o wykorzystaniu infrastruktury monitoringu: ilości połączeń przychodzących i ich czasu oczekiwania w kolejce połączeń, ilu rozmówców rozłącza się przedwcześnie, zanim nastąpi przekierowanie połączenia. innovaphone Queue Monitor (iQM) w systemie telefonicznym innovaphone PBX gromadzi w czasie rzeczywistym wszystkie potrzebne informacje, przedstawia je w przejrzysty sposób i ułatwia ocenę sytuacji, czy dostępne zasoby są wystarczające do obsługi połączeń przychodzących oraz informuje o powstaniu ewentualnych zatorów w kolejce połączeń oczekujących.

Bieżące monitorowanie kolejek połączeń oczekujących możliwe jest w czasie rzeczywistym, co umożliwia szybki czas reakcji. Różne funkcje alarmowe oraz systemy wczesnego ostrzegania innovaphone Queue Monitor umożliwiają ustawienie limitów - w ten sposób żadne połączenie nie zostanie pominięte, a dostępność systemu nadwyrężona. Ta funkcja umożliwia pracownikom call center lub infolinii zredukować czas oczekiwania w kolejce połączeń i zwiększyć zadowolenie klientów dzięki lepszej jakości usług.

innovaphone Queue Monitor informuje o max. czasie oczekiwania w kolejce połączeń, liczbie połączeń przychodzących oraz połączeń przedwcześnie zakończonych w różnych przedziałach czasowych. Informacje te umożliwiają przygotowanie indywidualnej i szczegółowej analizy. Ma to kluczowe znaczenie w ocenie działania serwisu telefonicznego. W rezultacie iQM pomaga poprawić jakość obsługi telefonicznej w systemie call center lub infolinii.

innovaphone Queue Monitor jest doskonale zintegrowany z centralą telefoniczną VoIP innovaphone PBX. Niskie koszty wdrożenia i eksploatacji sprawiają, że inwestycja ta dostępna jest dla każdego przedsiębiorstwa, które korzysta z serwisów telefonicznych, infolinii lub call center i którego celem jest zwiększenie efektywności i wydajności podczas obsługi telefonicznej. 

InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54