Oprogramowanie PanaPRO to narzędzie służące do wsparcia wszechstronnego prowadzenia biznesu. Dzięki integracji wielu systemów teleinformatycznych umożliwiaj optymalizację
Oprogramowanie PanaPRO to narzędzie służące do wsparcia wszechstronnego prowadzenia biznesu. Dzięki integracji wielu systemów teleinformatycznych umożliwiaj optymalizację
Każda firma ma różne potrzeby w zakresie komunikacji, ponieważ nawiązuje kontakt z klientami na różne sposoby, w różnych miejscach i przy użyciu różnych urządzeń. Właśnie dlatego zdalni i rozproszeni pracownicy potrzebują dziś rozwiązań komunikacyjnych, które umożliwią im sprostanie coraz to nowym potrzebom i oczekiwaniom klientów.
Rozwiązanie KX-NSX pomaga firmom zadbać o ogólną satysfakcję klientów — to system komunikacyjny nowej generacji zdolny spełnić oczekiwania dzisiejszych pracowników w kwestii elastyczności oraz rosnące wymagania klientów. Rozwiązanie KX-NSX można łatwo dostosować do potrzeb firmy, zarówno w przypadku pracowników działających w różnych lokalizacjach, jak i zatrudniania nowych zasobów, organizowania nowego biura, uruchamiania działu pomocy czy też przystosowywania pracowników do pracy w domu.
Miej kontakt z Klientami bez względu na to, gdzie akurat pracujesz. Dzięki wielostrefowemu systemowi bezprzewodowemu możesz odbierać połączenia w drodze, korzystając z różnych urządzeń. Możesz nawet przełączać się między telefonem stacjonarnym a komórką w trakcie rozmowy.
Każda firma ma różne potrzeby w zakresie komunikacji, ponieważ nawiązuje kontakt z klientami na różne sposoby, w różnych miejscach i przy użyciu różnych urządzeń. Właśnie dlatego zdalni i rozproszeni pracownicy potrzebują dziś rozwiązań komunikacyjnych, które umożliwią im sprostanie coraz to nowym potrzebom i oczekiwaniom klientów.
Rozwiązanie KX-NSX pomaga firmom zadbać o ogólną satysfakcję klientów — to system komunikacyjny nowej generacji zdolny spełnić oczekiwania dzisiejszych pracowników w kwestii elastyczności oraz rosnące wymagania klientów. Rozwiązanie KX-NSX można łatwo dostosować do potrzeb firmy, zarówno w przypadku pracowników działających w różnych lokalizacjach, jak i zatrudniania nowych zasobów, organizowania nowego biura, uruchamiania działu pomocy czy też przystosowywania pracowników do pracy w domu.
Urządzenia mobilne można podłączać jako numery wewnętrzne biura z tym samym numerem, zapewniając w ten sposób wydajne zarządzanie i płynną obsługę klienta. Funkcje zarządzania obecnością oraz czatu tekstowego i połączeń wideo zapewniają większą mobilność i elastyczność firmy.
Rozwiązanie do komunikacji biznesowej
Rozwiązanie ujednoliconej komunikacji KX-NS700 to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii firmy Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych. To mały system, który w przyszłości można rozbudować zgodnie z rosnącymi potrzebami. Ten niedrogi oraz łatwy do zainstalowania i konserwacji system, który umożliwia komunikację IP i przy użyciu starszych rozwiązań, jest przeznaczony do obsługi do 250 użytkowników w jednej lokalizacji. A ze względu na elastyczność i możliwość rozbudowy stanowi doskonałą alternatywę rozwiązań w chmurze.
KX-NS500 Rozwiązanie do komunikacji biznesowej
Nowe rozwiązanie do zintegrowanej komunikacji KX-NS500 to idealny produkt dla każdej małej i średniej firmy chcącej korzystać z doskonałej technologii firmy Panasonic bez olbrzymich nakładów finansowych. Ta inteligentna hybrydowa centrala PBX to ekonomiczny system komunikacji IP i łączności starszego typu dla firm obsługujących do 250 pracowników, który można elastycznie konfigurować i rozszerzać stosownie do konkretnych wymagań firmy.
Urządzenie KX-NS500 wyposażono w zaawansowane funkcje. Konfiguracja początkowa obejmuje sześć analogowych zbiorczych linii komunikacyjnych (magistral) i 18 numerów wewnętrznych. Urządzenie rozszerzające pozwala zwiększyć liczbę numerów wewnętrznych do 288. KX-NS500 to także system zintegrowanej komunikacji z rozbudowanymi funkcjami IP, takimi jak łączenie telefonów przenośnych, zintegrowana poczta głosowa i poczta e-mail, wiadomości błyskawiczne (czat) oraz informacje o obecności.
Umożliwia też podniesienie wydajności pracy i zwiększenie zadowolenia klientów dzięki obsłudze aplikacji wbudowanych, takich jak rozwiązanie dla telecentrum, rozwiązanie dla telefonów przenośnych i system poczty głosowej.
Urządzenia rozszerzające pozwalają rozbudować konfigurację początkową z sześciu analogowych zbiorczych linii komunikacyjnych (magistral) i 18 numerów wewnętrznych do 190 kanałów i 288 numerów wewnętrznych.
Centrala Platan Prima nano to zaawansowana centralka z modułową konstrukcją, minimalną konfiguracją bazową w atrakcyjnej cenie oraz pełną swobodą wyboru wyposażeń według rzeczywistych potrzeb użytkownika.
Umożliwia korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP, może służyć jako brama VoIP, współpracuje z Platan SIP trunk. Tanie lub darmowe rozmowy w sieciach komórkowych oraz wysyłanie i odbieranie sms-ów są łatwo dostępne dzięki zintegrowanym kartom GSM. Funkcjonalność zwiększa wbudowane nagrywanie rozmów i poczta głosowa, a zarządzanie centralką jest wyjątkowo proste poprzez przeglądarkę internetową.
Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do nawet dwudziestu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Plug & Talk - prosta w konfiguracji i użytkowaniu, gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.