Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

KX-NSX1000 - Panasonic

Panasonic

KX-NSX1000

 Serwer do komunikacji biznesowej

 

Każda firma ma różne potrzeby w zakresie komunikacji, ponieważ nawiązuje kontakt z klientami na różne sposoby, w różnych miejscach i przy użyciu różnych urządzeń. Właśnie dlatego zdalni i rozproszeni pracownicy potrzebują dziś rozwiązań komunikacyjnych, które umożliwią im sprostanie coraz to nowym potrzebom i oczekiwaniom klientów.

Rozwiązanie KX-NSX pomaga firmom zadbać o ogólną satysfakcję klientów — to system komunikacyjny nowej generacji zdolny spełnić oczekiwania dzisiejszych pracowników w kwestii elastyczności oraz rosnące wymagania klientów. Rozwiązanie KX-NSX można łatwo dostosować do potrzeb firmy, zarówno w przypadku pracowników działających w różnych lokalizacjach, jak i zatrudniania nowych zasobów, organizowania nowego biura, uruchamiania działu pomocy czy też przystosowywania pracowników do pracy w domu.

Aktywowany jest automatyczny system zabezpieczający, więc w przypadku awarii urządzenia głównego funkcję działającego systemu przejmuje urządzenie zastępcze, co zapewnia w stu procentach niezawodną obsługę umożliwiającą prowadzenie niezbędnej komunikacji biznesowej.

Usługa chmurowa firmy Panasonic umożliwia zdalną obsługę i konserwację, co z kolei pozwala na szybkie wznowienie pracy systemu — zawsze i wszędzie.

Miej kontakt z Klientami bez względu na to, gdzie akurat pracujesz. Dzięki wielostrefowemu systemowi bezprzewodowemu możesz odbierać połączenia w drodze, korzystając z różnych urządzeń. Możesz nawet przełączać się między telefonem stacjonarnym a komórką w trakcie rozmowy.

Urządzenia mobilne można podłączać jako numery wewnętrzne biura z tym samym numerem, zapewniając w ten sposób wydajne zarządzanie i płynną obsługę klienta.  Funkcje zarządzania obecnością oraz czatu tekstowego i połączeń wideo zapewniają większą mobilność i elastyczność firmy.

Podnieś wydajność i zapewnij użytkownikom możliwość efektywnego wykorzystania ograniczonych zasobów dzięki obsłudze aplikacji Panasonic UC Pro, funkcjom komunikacji wideo, wbudowanej funkcji telecentrum, możliwości połączenia z aplikacjami partnerów i innym rozwiązaniom.

Monitoruj dzwoniących w czasie rzeczywistym, by zrozumieć i rozwiązać problemy w placówce. Generuj raporty połączeń i zapisuj je na zewnętrznym serwerze — pozwoli to dostrzec nowe możliwości i usprawnić obsługę klientów.  

Standardowa komunikacja
Wydajne nadzorowanie komunikacji z poziomu komputera oraz szybkie docieranie do współpracowników dzięki funkcjom wiadomości błyskawicznych i zarządzania obecnością. Bezprzewodowy system DECT pozwala łatwo kontaktować się z innymi podczas przemieszczania się po biurze.

Recepcja/operatorzy
Uproszczenie obsługi połączeń przez wprowadzenie prostych procesów, takich jak kontrola rozmów w systemie „wskaż i kliknij”, umożliwiająca identyfikację rozmówcy.  Dzięki rozwiązaniu KX-NSX i telefonowi systemowemu można sprawdzać status uczestników, łatwo przekierowywać połączenia oraz obsługiwać wiele biur.                                                

Zdalni użytkownicy
Użycie tego samego numeru wewnętrznego w domu i w biurze pozwoli zapewnić klientom i użytkownikom płynną komunikację.

Dyrektorzy/kierownicy
Efektywne nadzorowanie komunikacji wszystkich pracowników w biurze, korzystających z numerów wewnętrznych, telefonów komórkowych lub komputerów. Dzięki rozwiązaniu KX-NSX z aplikacją UC Pro możliwe są jednolita obsługa wiadomości, rozmowy wideo oraz zarządzanie oparte na jednym numerze.

Użytkownicy mobilni
Używanie dowolnego telefonu komórkowego jako wewnętrznego numeru telefonu biurowego pozwala komunikować się z klientami z dowolnego miejsca przy użyciu jednego numeru.

Telecentra
Monitorowanie, nagrywanie i analizowanie rozmów agentów oraz generowanie raportów podsumowujących aktywność i umożliwiających optymalizację działania telecentrum. 

Cechy produktu:

Wiele urządzeń
Przypisywanie jednego numeru telefonu wielu urządzeniom rozmieszczonym w różnych lokalizacjach.

System wielopołączeniowy
Możliwość połączenia z nawet 2000 użytkowników w 32 obiektach, by zapewnić płynność komunikacji wewnętrznej i obniżyć koszty.

Inteligentne stanowisko pracy
Zapewnienie wielu użytkownikom możliwości korzystania z tego samego numeru wewnętrznego, co umożliwi im szybką i niezawodną komunikację z klientami podczas nieobecności współpracowników przy biurku.

Scentralizowane zarządzanie
Zdalne zarządzanie użytkownikami z jednego punktu za pomocą sieci opartej na protokole IP, by obniżyć koszty operacyjne i zwiększyć wydajność. 

Mój portal
Korzystanie z internetowego interfejsu użytkownika w celu zmiany i dostosowywania ustawień bez znajomości numeru funkcji PBX.

AlcatelPlantronicsBCS
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Kontakt Z CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Boh. Września 9
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00
Tel: +48 22 822 56 98
Fax:+48 22 886 97 60
Katowice
ul. Powstańców 19
40-039 Katowice
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54