Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

Unified Communications

Temat zunifikowanej komunikacji - Unified Communications (UC) - stał się integralną częścią współczesnego świata biznesu: pracownicy i partnerzy biznesowi wymieniają się informacjami w czasie rzeczywistym oraz mogą pracować wydajnie i elastycznie niezależnie od miejsca i czasu. Jednocześnie system pracy zdalnej (home office) zyskuje na popularności i stał się dla wielu pracowników codziennością. Dopasuj swój system komunikacyjny do przyszłości!


Efektywna komunikacja wewnętrzna

Unified Communications - ujednolicona komunikacja - łączy w jednym interfejsie różne kanały komunikacji - takie jak głos, wideo, wiadomości, usługi konferencyjne (np. wideokonferencja), rozwiązania mobilne i inne - w ramach zintegrowanego rozwiązania.


Rozwiązania Unified Communications mają wpływ na optymalizację procesów w firmie, poprawę dostępności i zwiększenie wydajności pracowników. W ten sposób przyczynisz się nie tylko do zadowolenia klientów z szybkiej obsługi, ale również do zadowolenia pracowników z możliwości korzystania z nowoczesnych technologii. Wszystkie te aspekty mają wpływ na sukces Twojej firmy.


Kompletne rozwiązanie Unified Communications

Przy użyciu różnych modułów UC można zaprojektować dojrzałe, elastyczne, kompletne rozwiązanie do komunikacji i współpracy, które będzie dostosowane do potrzeb Twojej firmy (UCC - Unified Communications & Collaborations). 

 

Efektywna komunikacja wewnętrzna jest możliwa dzięki takim funkcjom jak:

  • Telefonia wideo
  • Presence i Office Integration
  • Chat
  • Conferencing
  • Collaboration i Application Sharing
  • Fax
  • Poczta głosowa
  • Rozwiązania mobilne
  • WebRTC i Call Me Button
  • i wiele innych.

Zarządzanie kanałami komunikacji odbywa się centralnie za pośrednictwem aplikacji Communications Client myApps - niezależnie od tego, czy jest to rozmowa telefoniczna audio lub wideo, czat, udostępnianie aplikacji (Application Sharing) czy też konferencja lub wideokonferencja. Nasi klienci mają wybór pomiędzy instalacją lokalną, wynajmem lub rozwiązaniem w chmurze.

W zależności od potrzeb każdego pracownika możliwy jest indywidualny i elastyczny wybór kanału komunikacji. W ten sposób można zapewnić jednolitą i efektywną komunikację z pracownikami, między zespołami, a nawet w rozproszonych lokalizacjach.

 

Office Integration

Wszystkie informacje o statusie dostępności współpracowników oraz partnerów handlowych zawsze w zasięgu wzroku - niezależnie od modelu telefonu IP czy też używanej aplikacji. innovaphone Office Integration zapewnia sprawną i efektywną komunikację, ponieważ informacje o statusie dostępności ze wszystkich używanych urządzeń, zgromadzone są w jednej ogólnej informacji o obecności i w przejrzysty sposób wyświetlane dla wszystkich użytkowników Unified Communications.

Wszystkie źródła informacji o dostępności brane są w innovaphone Office Integration pod uwagę - zarówno z centrali telefonicznej VoIP innovaphone PBX, w której Presence ustawiona jest  za pomocą Unified Communications Client myPBX lub w telefonie IP, jak również wszystkie terminy z kalendarza w programie Outlook. W dowolnym momencie status obecności może zostać przez użytkownika ustawiony manualnie i w razie konieczności uzupełniony o osobistą notatkę.  

Dzięki aplikacji innovaphone Office Integration zoptymalizowany został czas reakcji, ponieważ użytkownik Unified Communications może wybrać odpowiednią formę komunikacji w zależności od stanu zalogowania współpracowników oraz partnerów handlowych. Kolega A jest dostępny - rozmowa telefoniczna. Kolega B jest niedostępny lub przebywa na urlopie - wiadomość e-mail. Kolega C rozmawia aktualnie przez telefon - krótka wiadomość tekstowa. W ten sposób możliwe jest sprawne zarządzanie komunikacją dostosowane do indywidualnych ustawień użytkowników, co pozwala zaoszczędzić czas oraz przyspieszyć procesy biznesowe. 

 

innovaphone Office Integration działa w dwóch kierunkach: z jednej strony dane z kalendarza osobistego są przetwarzane za pomocą Exchange Calendar Connector i umieszczane w Unified Communications Client myPBX w statusie obecności za pomocą symbolu graficznego. Jeżeli użytkownik znajduje się obecnie na spotkaniu ukaże się informacja - „Zajęty” uzupełniona o notatkę osobistą. Jeżeli użytkownik Unified Communications Client myPBX jest „Dostępny”, ale w ciągu najbliższych 36 godzin ma zaplanowane spotkanie, informacja ta zostanie również zamieszczona w notatkach osobistych. Podobnie w przypadku statusów „Zajęty” lub „Nieobecny” notatka osobista poinformuje nas od kiedy użytkownik jest ponownie dostępny („Zajęty/Nieobecny” – dostępny o 14.00). Ramy czasowe mogą być dowolnie konfigurowane.

Z drugiej strony informacje o dostępności i obecności umieszczone w centrali telefonicznej VoIP innovaphone PBX są automatycznie aktualizowane i umieszczane w aplikacjach Microsoft Office – wpisy z Unified Communications Client myPBX oraz z telefonu IP. Pisząc wiadomość e-mail w programie Outlook w momencie wpisania adresu odbiorcy ikona obecności (kolorowe punkty przy adresie e-mail) poinformuje nas o jego statusie obecności– zielony=obecny, żółty=nieobecny, czerwony=zajęty. Po kliknięciu wskaźnika obecności ukaże się dodatkowo notatka osobista. Użytkownicy mogą rozpocząć komunikację z wybranym użytkownikiem bezpośrednio z programu Outlook: wysłać wiadomość tekstową z Unified Communications Client myPBX lub nawiązać połączenie telefoniczne.

Warunkiem integracji innovaphone Office Integration  z aplikacjami Microsoft Office jest zainstalowany system telefoniczny VoIP innovaphone PBX od wersji V10 oraz innovaphone Unfied Communications Client myPBX  u wszystkich użytkowników, którzy chcą korzystać z funkcji informacji o dostępności Presence. Poza tym wymagane jest w centrali telefonicznej VoIP innovaphone PBX następujące oprogramowanie: Microsoft Exchange Server 2010, Microsoft Office 2010 oraz Linux Application Platform.

 

Voicemail

Rozwiązanie innovaphone Voicemail gwarantuje, że żadne połączenie nie ujdzie Państwa uwadze, niezależnie od aktualnego miejsca pobytu, prowadzonych rozmów telefonicznych czy też np. zajętej linii. Voicemail to profesjonalne, zintegrowane, niezależne od serwera rozwiązanie dostępne w całej sieci i dla każdego użytkownika zarejestrowanego w systemie telefonicznym VoIP innovaphone PBX. Rozwiązanie poczty głosowej jest szczególnie interesujące i atrakcyjne dla pracowników będących często w podróżach służbowych lub prowadzących wiele rozmów telefonicznych, którzy nie posiadają funkcji innovaphone Mobility, a zatem nie korzystają z koncepcji One Number systemu telefonicznego VoIP innovaphone PBX.

Rozwiązanie innovaphone Voicemail jest proste i intuicyjne w obsłudze. Dostęp do poczty można uzyskać z dowolnego miejsca, odsłuchanie wiadomości chronione jest hasłem. Możliwe jest również korzystanie z funkcji Voice-to-Mail. Wiadomości głosowe dostarczone są do użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej jako plik WAV i mogą być wygodnie przetwarzane i archiwizowane. DTMF (Dual Tone Multi Frequency) umożliwia odsłuchanie, kasowanie, powtarzanie oraz zapisywanie pozostawionych wiadomości na innovaphone Voicemail z telefonów IP wewnętrznych lub zewnętrznych. Usługa poczty głosowej może również w pewnych warunkach służyć do nagrywania rozmów-Voice-Recording.

innovaphone Voicemail zarządzana jest łatwo i wygodnie za pomocą klawiszy funkcyjnych w telefonie IP. Dostęp do poczty głosowej z wewnętrznych telefonów IP nie wymaga użycia numeru PIN. Dostęp do innovaphone Voicemail z telefonów zewnętrznych chroniony jest numerem PIN.

Bezpośrednio z poczty głosowej innovaphone Voicemail istnieje możliwość oddzwonienia do wybranego abonenta. Komunikaty osobiste lub zapowiedzi, takie jak np. indywidualne powitanie, są nagrywane i zarządzane bezpośrednio z telefonu IP.

Zarządzanie rozwiązaniem Unified Communications innovaphone Voicemail jest łatwe i wygodne zarówno za pomocą klawiszy funkcyjnych telefonu IP oraz dzięki usłudze Message-Waiting-Indication. Karta pamięci-Compact Flash (CF) znajdująca się w bramce VoIP może być użyta do przechowywania komunikatów głosowych oraz wiadomości przychodzących. innovaphone Voiemail jest dzięki temu niezależna od zewnętrznych serwerów komputera. Karty pamięci CF mogą zostać szybko wymienione i zarchiwizowane.

 

Conferencing

Zintegrowana i efektywna komunikacja w czasie rzeczywistym z partnerami handlowymi lub współpracownikami stała się nieodłącznym elementem współczesnego świata biznesu. Wartości i korzyści płynące z podróży służbowych, które są czasochłonne, kosztowne i stresujące, są coraz częściej kwestionowane. Konferencje trójstronne są w systemie telefonicznym VoIP innovaphone PBX wyposażeniem standardowym i prowadzone mogą być z każdego telefonu IP. Z Unified Communications Client myPBX dodatkowo możliwe są konferencje wideo prowadzone z własnego biurka - bez serwera oraz innych drogich urządzeń.

Oprogramowanie innovaphone Conferencing jest idealne do organizowania dużych konferencji telefonicznych z wieloma uczestnikami.

Identyfikacja głosu

Konferencje wideo posiadają funkcję identyfikacji głosu: w przypadku konferencji z wieloma użytkownikami, na ekranie widoczny jest zawsze obraz wideo tego użytkownika, który aktualnie zabiera głos.

Komunikaty w menu konferencyjnym

Profesjonalne komunikaty w menu konferencyjnym ułatwiają sprawne zarządzanie konferencją i informują wszystkich uczestników np.o konieczności wprowadzenia kodu PIN.

Komunikaty głosowe dla konferencji telefonicznych oraz videokonferencji pobrać można bezpłatnie w innovaphone Wiki w języku niemieckim, angielskim (BE/AE), francuskim i włoskim. Pliki głosowe zainstalowane są na dysku SSD lub karcie pamięci Compact Flash bramki VoIP innovaphone. Możliwe jest tworzenie indywidualnych komunikatów głosowych w dowolnym momencie i dowolnym języku wymaganym do przeprowadzenia rozmowy konferencyjnej. Ogłoszenia w popularnym formacie audio mogą być konwertowane na wymagany format za pomocą konwertera audio na stronie internetowej innovaphone.

Bezpieczeństwo

Konferencje audio mogą być chronione hasłem, aby dostęp do nich miały wyłącznie osoby upoważnione.

Zarządzanie

Przejrzysty i prosty w użyciu interfejs użytkownika Conferencing App umożliwia jednym kliknięciem myszy zarządzanie wirtualnymi pokojami konferencyjnymi, łącznie z przydzielaniem elastycznych kodów wybierania oraz niektórych opcji monitorowania. Aplikacja zintegrowana jest z Unified Communications Client myApps. Administrator konferencji posiada w myApps Client aktualne informacje o uczestnikach konferencji, który z uczestników właśnie zabiera głos. Możliwe jest również wyciszenie mikrofonu niektórych uczestników.

Application Sharing

Ponadto podczas wszystkich dużych konferencji dostępna jest również aplikacja innovaphone Application Sharing, która umożliwia prostą organizację i prowadzenie wewnętrznych webinariów oraz innych konferencji online. Po zalogowaniu się do pokoju konferencyjnego prezentacja zostanie automatycznie wyświetlona na komputerze. Aplikacja innovaphone Application Sharing z Video dostępna jest dla wszystkich konferencji, również dla uczestników zewnętrznych przez WebRTC.

Wirtualne pokoje konferencyjne

W systemie telefonicznym VoIP innovaphone PBX możliwa jest realizacja wielu konferencji telefonicznych w różnych pokojach wirtualnych. Liczba uczestników konferencji zależna jest od liczby kanałów DSP.
Kolejka połączeń w wirtualnej poczekalni służy jako centralny punkt dostępu do różnych wirtualnych pokojów, w których odbywają się konferencje. W momencie połączenia z kolejką połączeń, rozmówca proszony jest o wprowadzenie kodu dostępu PIN przydzielonego danej konferencji. Po wprowadzeniu kodu dostępu PIN użytkownik zostanie połączony z odpowiednim pokojem konferencyjnym. Uczestnicy już biorący udział w wirtualnej konferencji są powiadamiani o wejściu i wyjściu nowego uczestnika przez pojawienie się imienia i nazwiska lub numeru telefonu (uczestnicy zewnętrzni) w Conferencing App. 

Funkcja operator

Konferencjami ad hoc można zarządzać korzystając z funkcji operatora, przez telefon (za pomocą DTMF) bez wielkiego wysiłku technicznego lub dodatkowego sprzętu. Ten, kto zwołał konferencję ad hoc, przydziela konferencji numer i kod dostępu PIN oraz określa maksymalną liczbę uczestników konferencji.

Konferencje Broadcas

Szczególną formą konferencji telefonicznych są zorganizowane ad-hoc konferencje Broadcast. Do wybranej grupy użytkowników systemu telefonicznego VoIP innovaphone PBX zostanie wykonane połączenie z wykorzystaniem specjalnego numeru Broadcast. Odebranie połączenia powoduje przyłączenie użytkownika do konferencji. Regularnie przeprowadzane konferencje typu Broadcast z ustaloną wcześniej listą uczestników umożliwiają efektywną i szybką wymianę informacji. Przykładem zastosowania może być grupa konferencyjna w firmie - pierwsza pomoc. Osoby udzielające pierwszej pomocy znajdują się w grupie Broadcast, pierwszy dostępny użytkownik otrzyma połączenie informujące o konieczności udzielenia pierwszej pomocy. 

Wymagania techniczne

Zarządzanie zaplanowanymi konferencjami audio, jak również konferencjami ad-hoc, w systemie telefonicznym VoIP innovaphone PBX jest szybkie, efektywne i nie wymaga dodatkowej platformy sprzętowej. Aby móc korzystać z rozwiązania konferencyjnego wymagane jest zastowanie jednej lub więcej innovaphone bram VoIP z Conference Channels lub użycie funkcji Soft Conferencing w połączeniu z bramą w innovaphone innovaphone myApps Cloud lub IPVA.

  • Conferencing na bazie bram VoIP innovaphone: Nasze bramy VoIP posiadają do 60 kanałów dla audio i wideo konferencji, w zależności od zasobów sprzętowych. Oprócz tego możliwe jest kaskadowe rozszerzenie systemu o kolejne bramki lub Soft-Conferencing, jeśli liczba kanałów jest niewystarczająca. 
  • Soft Conferencing na bazie Soft Conferencing Interface: Alternatywą dla opisanych powyżej kanałów konferencyjnych opartych na sprzęcie są konferencje audio i wideo, które można skonfigurować za pomocą dodatkowego interfejsu (Soft Conferencing Interface) nawet bez odpowiednich zasobów sprzętowych. Dotyczy to na przykład środowisk zwirtualizowanych (IPVA), takich jak innovaphone myApps Cloud.
  • Rozbudowa bram VoIP o dodatkowe kanały: Soft Conferencing Interface można aktywować na IPVA i bramach innovaphone (od modelu XX11; z lub bez zintegrowanych, sprzętowych kanałów konferencyjnych). Umożliwia to nie tylko prowadzenie konferencji w środowiskach zwirtualizowanych bez dodatkowego sprzętu, ale także modernizację lub doposażenie istniejącego sprzętu z wykorzystaniem Soft Conferencing.

innovaphone Conferencing to kompletne rozwiązanie Unified Communications, które nie tylko pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, ale również przyczynia się do prostego i szybkiego rozwiązania zaistniałych problemów oraz elastycznej współpracy zespołów wirtualnych, przedsiębiorstw, grup roboczych lub poszczególnych działów w firmie.

 

Web Real Time Communication

WebRTC – „Real Time Communications“ czyli komunikacja w czasie rzeczywistym w sieci Web otwiera nowe możliwości w komunikacji biznesowej. Niektórzy eksperci mówią nawet o rewolucji! Ale czy to prawda?

Co to jest WebRTC?

W branży IT pojawiło się nowe, modne hasło: WebRTC, czyli komunikacja w sieci Web w czasie rzeczywistym („Real Time Communication“). Dzięki temu możliwe jest wykonywanie połączeń głosowych, wideokonferencji oraz dzielenie dokumentów z aplikacją Application Sharing w czasie rzeczywistym między przeglądarkami (między innymi Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera i Microsoft Edge). WebRTC możliwa jest komunikacja ad hoc i bez dodatkowych wtyczek (plug-in) czy programów z innymi użytkownikami za pośrednictwem Internetu.

Jakie warunki należy spełnić, aby móc korzystać z WebRTC?

Wymagania techniczne dotyczące korzystania WebRTC są prosteoprócz przeglądarki internetowej, która obsługuje technologię WebRTC, wymagane jest zezwolenie na dostęp do kamerymikrofonu i głośników laptopa lub komputera. Korzystanie WebRTC jest bezpłatne, ponieważ WebRTC korzysta z kodeków (Opus i VP8), które są wolne od opłat licencyjnych.

Czy WebRTC gwarantuje bezpieczną komunikację biznesową?

Transmisja odbywa się za pomocą SRTP (Secure Real-time Transport Protocol) w połączeniu ze specjalnie przygotowanym bezpośrednim połączeniem. W ten sposób, strumień łączności przekazywany jest bezpośrednio z przeglądarki do przeglądarkibez serwera transmisji strumieniowych (streaming server). WebRTC zapewnia połączenia typu point-to-point (przez protokoły STUN i ICE) i zapewnia bardzo bezpieczne szyfrowanie przy użyciu DTLS. Zazwyczaj nie muszą być zakładane żadne konta użytkowników oraz podawane dane osobowe. Połączenia z WebRTC są bezpieczne i dlatego WebRTC idealnie nadaje się do profesjonalnej komunikacji biznesowej.

WebRTC by innovaphone

Dynamiczny rozwój firmy innovaphone widoczny jest we wszystkich aspektach działalności firmy. Do jednych z najnowszych rozwiązań innovaphone należy integracja technologii WebRTC do rozwiązania Unified Communications - wszystkie urządzenia końcowe innovaphone obsługują wszystkie protokoły, szyfrowanie i kodeki. 

WebRTC zintegrowany jest w UC Client myApps, opartym na przeglądarce internetowej  - myApps (WebRTC). Unified Communications Client myApps innovaphone umożliwia optymalną komunikację wykorzystując do tego wszystkie możliwe urządzenia telefoniczne - telefon biurkowy, komórkowy oraz dodatkowo WebRTC. Szczególną zaletą rozwiązania od innovaphone - WebRTC obsługiwany jest na wszystkich urządzeniach. 

WebRTC jako rozwiązanie Mobility

Integracja WebRTC uzupełnia koncepcję innovaphone Mobility o bardzo ważny dodatkowy aspekt. Bez względu na miejsce pobytu pracownika do zorganizowania stanowiska pracy połączonego z firmową innovaphone PBX wystarczą połączenie z Internetem oraz komputer z dowolną przeglądarką, która obsługuje standard WebRTC. Użytkownik może w dalszym ciągu korzystać ze wszystkich funkcji myApps-Client, takich jak telefonia, telefonia wideo, Application Sharing oraz aktualnych informacji o statusie obecności współpracowników - Presence.  Aplikacja Application Sharing aktywowana jest za pomocą jednego kliknięcia, bez konieczności uwierzytelniania rozmówcy. Wszystko to - bez żmudnej instalacji.

W ten prosty sposób każdy klient, pracownik lub inny użytkownik staje się tymczasowo pełnoprawnym użytkownikiem centrali innovaphone PBX za pośrednictwem stron internetowych, dzięki czemu może w prosty i intuicyjny sposób korzystać z różnych aplikacji - bezpiecznie i bez żadnych opłat za połączenia.

 

Mobility

Chcesz być dostępny zawsze i wszędzie pod jednym numerem telefonu i korzystać ze wszystkich funkcji i aplikacji systemu telefonicznego VoIP również w podróży? Dzięki rozwiązaniu innovaphone Mobility jest to możliwe. Aplikacja ta integruje telefony komórkowe jako abonentów wewnętrznych z systemem telefonicznym VoIP innovaphone PBX, dzięki czemu stają się one pełnoprawnym rozszerzeniem np.telefonu biurowego.

Koncepcja innovaphone "One Number" umożliwia pracownikom korzystanie z tego samego numeru telefonu, zarówno w przypadku połączeń telefonicznych zewnętrznych i wewnętrznych. Dzięki temu rozwiązaniu nieważne jest z jakiego terminala końcowego lub z jakiego numeru telefonicznego użytkownik Mobility wykonuje połączenie - dla odbiorcy połączenia widoczny będzie ten sam numer telefonu. Ponadto użytkownik Mobility jest osiągalny zawsze pod tym samym numerem wewnętrznym bez względu na to, gdzie się obecnie znajduje - w biurze lub poza nim, za granicą lub w firmie, korzystając wyłącznie z telefonu komórkowego. 

Kolejną zaletą rozwiązania innovaphone Mobility jest centralny Voicebox, na którym zgromadzone są i stamtąd również dostępne wszystkie nagrane na poczcie głosowej wiadomości. Wdrożenie rozwiązania innovaphone Mobility umożliwia obniżenie kosztów za rozmowy z telefonów komórkowych, które mogą być w każdym momencie nawiązane z sieci stacjonarnej. Proste, ale zarazem inteligentne rozwiązanie Mobility, które przyczynia się do redukcji kosztów w firmie... Czego można sobie więcej życzyć?

Rozwiązanie mobilne innovaphone umożliwia prostą integrację telefonów komórkowych z systemem telefonicznym VoIP innovaphone PBX.  W ten sposób użytkownicy telefonów komórkowych mogą korzystać z funkcji centrali telefonicznej VoIP jako abonenci wewnętrzni. Jeśli użytkownik otrzymuje rozmowę telefoniczną na firmowy numer wewnętrzny, zadzwoni nie tylko przypisany do niego telefon biurkowy, ale także telefon komórkowy. Rozwiązanie Mobility innovaphone pozwala na wygodne wybieranie numerów z listy kontaktów i gwarantuje, że wszystkie połączenia przekierowywane są przez system telefoniczny VoIP innovaphone PBX i tam zarejestrowane. Również status dostępności użytkownika telefonu komórkowego widoczny jest w systemie VoIP innovaphone PBX.

"Call Me Button"

Przycisk innovaphone "Call Me Button" umożliwia bezpośredni kontakt z pracownikiem firmy wykonując jedno kliknięcie myszy. Dzięki technologii  WebRTC, czyli komunikacji w sieci Web w czasie rzeczywistym („Real Time Communication“) możliwe jest wykonywanie połączeń głosowych, wideokonferencji oraz dzielenie dokumentów z aplikacją Application Sharing. Do przycisku dołączony może być rówież adres mailowy.

Jak działa przycisk innovaphone "Call Me Button"?

Przycisk „Call Me Button” to aplikacja napisana z użyciem darmowego języka programowania JavaScript z innovaphone myPBX Toolbox i może zostać zainstalowany przy odrobinie wiedzy z zakresu programowania na własnej stronie internetowej. Projekt przycisku „Call Me Button” zależy wyłącznie od klienta i może być doskonale zintegrowany ze stylem strony internetowej firmy. Przycisk może być wyświetlany automatycznie na marginesie strony lub skonfigurowany na stałe jako wizytówka. Status dostępności kontaktu wyświetlana jest w razie potrzeby automatycznie (dostępny, niedostępny). Do przekazywania danych wykorzystana jest technologia WebRTC (Web Real Time Communication), która obsługiwana jest przez wiele przeglądarek internetowych. myPBX Toolbox zawiera kompletny przykładowy kod w celu prostej integracji aplikacji na każdej stronie internetowej.

Potencjalny nabywca staje się klientem - przykład użycia przycisku innovaphone "Call Me Button"

Podczas przeglądania strony internetowej firmy, osoba zainteresowana chciałaby porozmawiać z doradcą lub pracownikiem firmy, aby dowiedzieć się więcej na temat wybranego produktu lub zaczerpnąć innych informacji. Możliwe jest to oczywiście z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Proces ten jednak trwa dość długo. Integracja przycisku innovaphone "Call Me Button" na stronie internetowej jest doskonałym rozwiązaniem dla odwiedzających stronę internetową firmy, aby uzyskać odpowiedź na nurtujące pytanie lub zasięgnąć informacji. Jedno kliknięcie myszy wystarczy, aby połączyć się z pracownikiem firmy. Centrala firmowa innovaphone PBX przekazuje rozmowę z przeglądarki internetowej do odpowiedniego doradcy. Tak więc potencjalny nabywca staje się klientem.

Support-Hotline to przykładowy scenariusz użycia przycisku "Call Me Button"Klient może w prosty i wygodny sposób, bez żadnych opłat za połączenie bezpośrednio ze sklepu internetowego nawiązać kontakt z działem wsparcia i uzyskać od razu informację. Wystarczy jedno kliknięcie pola kontaktowego użytkownika (jeśli jest on dostępny) i przez WebRTC nawiązane zostanie odpowiednie połączenie.

 

Integracja z innymi aplikacjami

Telefonia i komunikacja nie są zamkniętym obszarem w firmie i mają duży wpływ na zarządzanie procesami. Im lepsza, płynniejsza i dokładniejsza komunikacja wewnątrz firmy, ale także z klientami i partnerami biznesowymi dzięki rozwiązaniom firm trzecich, tym łatwiej jest ją obsługiwać i tym bardziej wpływa ona na efektywną pracę.

Niezależnie od tego, czy chodzi o dostęp do danych klientów, transakcji biznesowych, danych rozliczeniowych czy innych aplikacji - procesy pracy można uczynić wydajnymi i oszczędnymi tylko dzięki inteligentnej integracji. Poprawia ona również obsługę klienta i zwiększa zadowolenie pracowników.

Jedno rozwiązanie, wiele możliwości

Platforma innovaphone myApps to rozwiązanie, dzięki któremu możliwa jest dowolna integracja z istniejącym środowiskiem: niezależnie od tego, czy chcesz zintegrować swoją aplikację ze środowiskiem pracy myApps i udostępniać ją na różnych urządzeniach końcowych, czy też chcesz korzystać z funkcji naszego rozwiązania komunikacyjnego w swoich aplikacjach.

innovaphone myApps umożliwia:

  • integrację wywołań stron internetowych lub aplikacji internetowych w interfejsie użytkownika myApps
  • integrację aplikacji zewnętrznych w myApps na komputerze z systemem Windows, a tym samym proste uruchamianie aplikacji przez link
  • Click-to-Dial – wykonywanie połączeń i wysyłanie wiadomości na czacie bezpośrednio z dowolnej aplikacji lub strony internetowej z myApps.

Integracja innovaphone myApps w Microsoft Teams

Zgodnie z zaleceniami Microsoftu innovaphone PBX może być połączona z Microsoft Teams za pomocą „Microsoft Direct Routing” przez certyfikowany SBC. Ponadto, oparty na przeglądarce innovaphone Communications Client myApps może zostać uruchomiony bezpośrednio w grupie Microsoft Teams. Można wtedy wyświetlić m.in. informacje o obecności wszystkich użytkowników innovaphone.

Dowiedz się więcej o integracji myApps i Microsoft Teams.

Integracja z Salesforce

Salesforce to jeden z wiodących systemów CRM w chmurze. Salesforce Contact Center ze zintegrowanym interfejsem softphone jest idealnym rozwiązaniem do integracji z innovaphone PBX. Dane dzwoniącego są zapisywane i dostępne bezpośrednio w Salesforce.

Video

Podróże służbowe zwykle zajmują dużo czasu i są bardzo kosztowne, mają jednak tę zaletę, że ważne tematy i problemy mogą być omówione vis-à-vis z klientem. Dla pracowników dużych przedsiębiorstw, które posiadają wiele oddziałów w różnych miastach i krajach lub też dla osób pracujących w domu, ważna jest osobista komunikacja z partnerami handlowymi lub współpracownikami, wychodząca poza jedną lokalizację i dla której odległość nie ma żadnego znaczenia. 

Doskonałe rozwiązanie: innovaphone Video. Proste i smukłe rozwiązanie innovaphone jest idealne dla tych, którzy nie chcą kupować drogiego sprzętu do wideotelefonii, są zdenerwowani skomplikowanymi konfiguracjami lub trudnymi w obsłudze systemami do prowadzenia wideorozmów lub wideokonferencji. Rozwiązanie innovaphone Video jest proste i skuteczne, umożliwia prowadzenie konferencji z wideo, wideotelefonię ad-hoc, konferencje trójstronne oraz duże zaplanowane wideokonferencje, przy niskich kosztach wdrożenia oraz niskim zapotrzebowaniu na pasmo. Dzięki rozwiązaniu wideo telefonii innovaphone można znacznie ograniczyć podróże służbowe - to dobra wiadomość nie tylko dla działu finansowego, ale także dla środowiska - Green IT.

Rozwiązanie innovaphone Unified Communications oferuje profesjonalne rozwiązanie wideo telefonii. Aby korzystać w pełni z połączeń wideo wymagana jest aplikacja kliencka innovaphone Communications Client myApps z Software Phone lub Phone App oraz komputer z dowolną kompatybilną kamerą (Webcam). Po odebraniu połączenia wideo na pulpicie automatycznie otwiera się okno wideo, w którym wyświetlany jest rozmówca. Okno to może być dowolnie wg uznania zmniejszane i powiększane. Oprócz tego istnieje możliwość podglądu własnego przekazu video. Podgląd ten może znajdować się w wybranym rogu ekranu video – tam, gdzie najlepiej pasuje.  

Po nawiązaniu połączenia wideo w aplikacji myApps innovaphone Communications Client, użytkownik jest informowany za pomocą ikony wideo znajdującej się nad ikoną Presence. Przed nawiązaniem połączenia lub przed odebraniem telefonu, użytkownik może świadomie zdecydować się na korzystanie z wideotelefonii klikając ikonę. Jeśli użytkownik zmieni ustawienia domyślne dla jednego połączenia, po jego zakończeniu, ustawienia te automatycznie powracają do ustawień domyślnych.

Rozwiązanie innovaphone Video jest kompatybilne ze standardem H.264, a przepustowość waha się między 200 i 300 kbit/s – w zależności od rodzaju kamery web, przekazu ruchomego lub statycznego oraz enkoderu. Na jakość obrazu ma oczywiście wpływ dostępne pasmo, ale także rozdzielczość kamery wideo.

 

Application Sharing

Dzięki innovaphone Application Sharing (udostępnianie aplikacji) współpraca na odległość stała się bardziej wydajna, szybsza i prostsza. Pracę z aplikacją można rozpocząć bez konieczności instalowania wtyczki, wysyłania i odbierania emaili z adresami URL oraz bez ogólnych kosztów administracyjnych.

Podczas rozmowy z innym pracownikiem chcesz udostępnić mu obraz z Twojego komputera? Jedno kliknięcie w interfejsie myApps rozpoczyna pracę z aplikacją innovaphone Application Sharing i tym samym udostępnienie rozmówcy wybranej zawartości ekranu. Wszystko to przebiega bez dodatkowej instalacji, konfiguracji, ustanowienia dodatkowego połączenia lub uwierzytelniania – cały proces odbywa się w trakcie połączenia telefonicznego. Również w tym przypadku szyfrowanie danych oparte jest na zasadzie szyfrowania danych głosowych.

Zarządzanie udostępnioną aplikacją można przekazać innemu rozmówcy lub też zaakceptować jego wniosek o przejęcie kontroli nad aplikacją. Osoba, która udostępniła aplikację decyduje o jej zarządzaniu. Application Sharing z przeniesieniem zarządzania na innego rozmówcę dostępna jest również w konferencjach trójstronnych i jak zawsze w przypadku innovaphone: bez dodatkowego serwera.

Organizacja webinarium – bardzo prosta! Szkolenia i konferencje internetowe organizowane są w ten sam prosty sposób. Również podczas konferencji opartej na bramie innovaphone z dużą liczbą uczestników możliwe jest udostępnienie Application Sharing wszystkim zarejestrowanym uczestnikom, którzy otrzymują automatycznie i bez szczególnej konfiguracji prezentację na komputerze. Proste i przejrzyste rozwiązanie na wyciągnięcie ręki!

InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54