Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

Zintegrowane rozwiązania CRM - Slican

Slican

Zintegrowane rozwiązania CRM


 

Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!

Lepsza komunikacja z klientami oraz wyższy poziom obsługi to cele każdej nowoczesnej firmy. Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z programami klasy CRM. Przykładowe funkcje, które mogą być realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican:

 

  • informacje o połączeniu przychodzącym / oczekującym widoczne z poziomu aplikacji CRM - prezentacja kartoteki kontrahenta / dzwoniącego
  • wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM - kliknięcie w nr telefonu
  • możliwość odbierania / rozłączania połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM  - kliknięcie na monitorze komputera
  • odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM
  • przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM
  • możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
  • statystyki rozmów telefonicznych - źródło informacjki dla handlowaca, jak i menadżera grupy sprzedazowej
  • billingi rozmów telefonicznych - kontrola kosztów, możliwosć przypisania ich do projektu, kosztów obsług klienta lub innych właściwych dla danej firmy
  • rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM
  • rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni)
  • możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
  • przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki klienta

 

  • wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę GSM w centrali
  • inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji aplikacji CRM z centralami Slican dedykowane do specyficznych wymagań firmy

Rozwiązania klasy CRM można integrować z centralami Slican, dostosowując zarówno system informatyczny, jak i urządzenie PBX do wielkości oraz specyfiki firmy.

Wykorzytanie wszystkich możliwości wynikających z integracji może się wiązać z koniecznościa wykupienia odpowiednich licencji Slican.

Możliwe zastosowania oraz korzyści biznesowe jakie daje integracja serwerów Slican oraz programów CRM.

Informacje o rozwiązaniach oraz dostawcach CRM współparcujących z serwerami Slican..

Lista Autoryzowanych Dystrybutorów Slican.

Przykładowe programy zintegrowane z centralami Slican

 

Przykładowe aplikacje CRM współpracujące z serwerami Slican.

ACP IT Solutions Polska Sp. z o.o.
ul. Grottgera 12a m. 111
00-785 Warszawa
tel.  22 831 46 46
program jurXpert
AC SOFTWARE Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 2
48-370 Paczków
tel. 77 439 94 65
program
ProfitCRM
Asseco Business Solutions SA
Oddział w Warszawie
ul. Adama Branickiego 13‎
02-972 Warszawa
program
Asseco WAPRO WF-Mag
BETASI Sp. z o.o.
ul. Rynek 28/1
33-300 Nowy Sącz
tel.  18 200 50 00
program kuracjusz
BMS Creative
Rączna 58
32-060 Liszki k/Krakowa
tel. 12 280 80 36
program
ERP Berberis
DUX COMPANY Piotr Jędrzejczyk
Al. J. Piłsudskiego 133d
92-318 Łódź
tel. 42 612 12 02
program: eRecepcja.pl
ITCube Software
ul. Walerego Sławka 3
30 - 653 Kraków
tel. 12 637 35 41
program
ITCube CRM
KiM Group Kuczek i Gaweł Spółka Jawna
ul. Sosnowiecka 89
31-345 Kraków

tel. 12 379 31 30
program GoNet CRM
Wfirma Sp. z o.o.
ul. Bolesława Krzywoustego 105/21
51-166 Wrocław
program wfirma.pl
more7 Polska Sp. z o.o.
ul. H. Sienkiewicza 5 lok. 5
61-816 Poznań
tel. 61 662 57 25
program
System CRM7
PROFESAL Sp. z o.o.
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków
tel. 12 424 00 00
program 
Profesal

 

AlcatelPlantronicsBCS
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Kontakt Z CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Boh. Września 9
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00
Tel: +48 22 822 56 98
Fax:+48 22 886 97 60
Katowice
ul. Powstańców 19
40-039 Katowice
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54