Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

Komunikator CTI - SLican

Slican

Komunikator CTI


 

Slican Komunikator CTI doskonale wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Zaprojektowany z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.

Narzędzia Slican CTI tworzą pakiet kompleksowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Łączą graficzną wizualizację operacji na ekranie z aplikacjami i interfejsami IP PBX. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami Slican NCP lub IPx .

W zestaw najnowszej generacji rozwiązań CTI Slican wchodzą

  • Slican PhoneCTI – integracja komputera z centrala telefoniczną.
  • Slican WebCTI – zarządzanie kontem abonenta przez przeglądarkę internetową.
  • Slican MobileCTI – wersja mobilna WebCTI

 

Aplikacja PhoneCTI

Rozbudowany komunikator integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.

Funkcjonalność

  • Realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Wiadomości tekstowe - czat
  • Wiadomości SMS
  • Obsługa Flash SMS - wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu - niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI
  • Bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
  • Indywidualne ustawienia telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Usługa nie przeszkadzać (DND)
  • Usługa przekierowania (FWD)
  • Obsługa linków „call to” w przeglądarkach
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości
  • Automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up
  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
phonecti

Książka i kontakty

  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
  • Opcja wyboru dowolnego serwera - automatyczna synchronizacja kontaktów
  • Ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
  • Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Historia połączeń, czatów, SMS
  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń
rys3
 

 

Moje konto abonenta

Przyjazny interfejs WWW, dzięki któremu można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie jego konta abonenta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historię wszystkich kontaktów. 

Funkcjonalność

  • Realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
  • Obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
  • Praca z dowolną przeglądarką - Internet Explorer, Chrome, Firefox
  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM - Android™, Windows Mobile, iOS.
  • Dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
  • Intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Blokada telefonu
  • Przywołanie konta
  • Ustawienie budzika
  • Przekierowanie na numer MobilePhone
  • Przekierowania (FWD)
  • Nie przeszkadzać (DND)
  • Usługa „Jestem tam”

rys4

  • Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
  • Uprawnienia Managera - zdalny dostęp do telefonu pracownika w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy
  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników
  • Informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim

Książka i kontakty

  • Zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych - prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Opis wprowadzany przez użytkownika - możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy - zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Możliwość dodawania kontaktów / działów / grup
  • Zdalny dostęp do pełnej historia połączeń
  • Zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń

Szczególne uprawnienia Managera i Administratora CTI

Manager - kreuje i zarządza komunikacją pracownika / działu / grupy

  • Ma dostęp do książek telefonicznych pracowników
  • Ma dostęp do konfiguracji usług telefonicznych pracowników
  • Przydziela pracowników do działu / grupy
  • Może edytować prywatne książki telefoniczne pracowników
  • Może edytować publiczną książkę telefoniczną wg uprawnień nadanych przez administratora CTI
  • Może obserwować poziom kosztów połączeń pracowników / grupy

  • Administrator CTI
    • powołuje działy / grupy
    • powołuje Managerów działów
    • przydziela abonentów (Userów) Managerom działów
    • przydziela uprawnienia pracownikom (Userom) i Managerom takie jak: dostęp do nagrań oraz dostęp do książek telefonicznych - dodawania / usuwania / zmiany kontaktów

 

Aplikacja MobileCTI


 
Mobilna wersja aplikacji Slican WebCTI - czyli wsparcie i zarządzanie "telefonem" z telefonu komórkowego. Przyjazna aplikacja, dzięki której można zdefiniować niektóre zachowania telefonu, aktywować usługi oraz odsłuchać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi własnymi rozmowami telefonicznymi. MobileCTI pozwala podobnie jak Slican PhoneCTI śledzić historie wszystkich kontaktów.

Funkcjonalność

  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM - Android™, Windows Mobile, iOS
  • Praca z dowolną przeglądarką zainstalowaną w smartfonie
  • Dostęp do ustawień telefonu stacjonarnego
  • Intuicyjne programowanie indywidualnych ustawień telefonu
  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
  • Przekierowanie na numer MobilePhone
  • Przekierowania (FWD)
  • Nie przeszkadzać (DND)
  • Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
  • Aplikacja w j. polskim i w j. angielskim 

 

Książka i kontakty

  • Zdalny dostęp do firmowej i prywatnej książki telefonicznej
  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
  • Wyszukiwanie kontaktów z książek telefonicznych
  • Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
  • Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
  • Dostęp do historii połączeń telefonu
  • Dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online 

 

Wymagania sprzętowe aplikacji pakietu Komunikator CTI

Centrale Slican:

  • Centrale Slican serii NCP oraz IPx 
  • PhoneCTI - lokalny dostęp do serwera (serwer włączony w sieć LAN)
  • WebCTI / MobileCTI -  zdalny dostęp do serwera (serwer podłączony do Internetu)

Smartfon / tablet z systemem Android® lub Windows Mobile® oraz iPhone® i iPad® :

  • Przeglądarka www z obsługą "ciasteczek", HTML5, javascript

Komputer:

  • Zegar procesora komputera >800 MHz
  • Pamięć RAM komputera minimum 1GB
  • Karta graficzna komputera zgodna z minimum DirectX 9
  • System operacyjny komputera WindowsXP® SP2 lub nowszy
  • Oprogramowanie Microsoft.NET Framework® 4.0 lub nowsze
  • Przeglądarka Internet Explorer ® (minimum 7), Chrome™, Firefox™

 

Android™, Google Chrome™ są nazwami handlowymi należącymi do Google Inc.
Windows Mobile®, WindowsXP®, Internet Explorer®, Microsoft.NET Framework® są zastrzeżonymi nazwami handlowymi należącymi do Microsoft Corporation
Firefox™ jest zastrzeżonym znakiem handlowym Mozilla Corporation.
iPhone
® i iPad® są zastrezonymi znakami handlowymi Apple Inc.

 

Uprawnienia i licencje


Korzystanie z komunikatora CTI Slican wymaga zakupu licencji. Użytkownik nabywa uprawnienia do wszystkich aplikacji komunikatora CTI (PhoneCTI / WebCTI / MobileCTI) w zakresie wynikającym z przypisanej licencji. 

  • CTI.user - dostęp do pakietu rozwiązań Slican PhoneCTI, WebCTI oraz MobileCTI. Możliwość definiowania ustawień i odsłuchu nagrań własnego telefonu (wymagana licencja RecordMAN). Edytowanie prywatnej książki telefonicznej, dostęp do książki publicznej według uprawnień.
    Licencja CTI.user wydawana jest na ilość użytkowników.
  • CTI.manager - dostęp do pakietu rozwiązań Slican PhoneCTI, WebCTI oraz MobileCTI. Licencja dedykowana dla managerów. Uprawnia do zarządzania grupą abonentów / pracowników (CTI.user), zmian ustawień ich telefonów, odsłuchu nagranych rozmów (wymagana licencja RecordMAN). Licencja CTI.manager umożliwia edycję prywatnej książki telefonicznej oraz książki publicznej według uprawnień nadanych przez Administratora (CTI.admin). Manager ma także dostęp do historii połaczeń pracowników działu (CTI.user). Licencja CTI.manager jest rozszerzeniem możliwości i uprawnień licencji CTI.user o funkcje managera.
  • CTI.admin - nie wymaga zakupu licencji. Stanowisko CTI.admin umożliwia tworzenie i zarządzanie książkami telefonicznymi w centrali. Administrator powołuje działy w centrali, managerów działów (CTI.manager) oraz przypisuje do nich pracowników (CTI.user) wraz z określonymi uprawnieniami.


 

InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54