Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

NCP - Slican

Slican

Slican NCP - system zunifikowanej komunikacji.


 

Centrala telefoniczna Slican NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 40 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP.
Wymaga konfiguracji i montażu przez Autoryzowanego Partnera Slican.

 

NAJWAŻNIEJSZE SĄ TWOJE POTRZEBY

Slican NCP jest systemem zunifikowanej komunikacji z szerokim zakresem usług: contact center i call center, komunikator, czat, wysyłanie sms-ów, nagrywanie rozmów, fax2mail, voice2mail, konferencje i video konferencje, zarządzalne kolejkowanie połączeń i inne. Serwery NCP mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie elementami systemu i usługami w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Czytelny interfejs Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfiguracji przez przeglądarkę internetową.   

   sieć LAN    

 

Komfort komunikacji


Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni wielokanałowa obsługa połączeń, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet - daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu oparte jest między innymi na szyfrowaniu połączeń video i voice (TLS/SRTP), a redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zapewnienia ciągłości pracy także podczas awarii.

Treść połączeń głosowych oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Serwer zapewnia obsługę protokołu LDAP z dostępem do książki telefonicznej w serwerze. Całość dopełnia wielofunkcyjna poczta głosowa (voice2mail) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.

 

Call Manger - serce systemu


Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia jednostka centralna - "Call Manager", która oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łaczności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway'e (bramy) pozwalają korzystać nie tylko z szerokorozumianej łączności IP ale również ISDN, GSM i analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS), a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów. 

W zależności od natężenia ruchu telefonicznego i potrzeb użytkownika Call Manager oferowany jest w trzech wersjach.

 

 

 

 

   Slican NCP-CM300P:

  • 40xCalls w tym 3xVideoCalls
  • 300xUsers w tym: max. 200-SIPuser i max. 64xCTS
  • 100xWebCTI/PhoneCTI
  • 40xRecording Channels
  • 58xTrunk GSM
  • 1xTrunk ISDN-E1

   Slican NCP-CM300P.1BC:

  • 40xCalls w tym 3xVideoCalls
  • 300xUsers w tym: max. 200-SIPuser i max. 64xCTS
  • 100xWebCTI/PhoneCTI
  • 40xRecording Channels
  • 58xTrunk GSM
  • 1xTrunk ISDN-E1
  • zasilanie awaryjne

 

   Slican NCP - CM400P.1BC:

  • 100xCalls w tym 20xVideoCalls
  • 1000xUsers w tym: max. 1000-SIPuser i max. 400xCTS
  • 400xWebCTI/PhoneCTI
  • 100xRecording Channels
  • 120xTrunk GSM
  • 6xTrunk ISDN-E1 
  • 2xgniazdo GbE-INT
  • zasilanie awaryjne

   Slican NCP - CM600P.1BC:

  • 300xCalls w tym 40xVideoCalls
  • 10.000xUsers w tym: max. 10.000-SIPuser i max. 800xCTS
  • 800xWebCTI/PhoneCTI
  • 300xRecording Channels
  • 120xTrunk GSM
  • 13xTrunk ISDN-E1 
  • 2xgniazdo GbE-INT
  • zasilanie awaryjne

 

Slican NCP - SW242S.P150

SW242S to zarządzalny przełącznik sieciowy typu plug-and-play, więc żadna konfiguracja startowa, do pierwszego uruchomienia, nie jest wymagana. Obsługa VLAN,  MAC Security czy wsparcie dla Spanning Tree podnoszą walory funkcjonalne urządzenia w środowisku sieciowym.  Informacyjne diody LED wskazujące stan oraz aktywność danego portu, pozwolą na szybką diagnostykę oraz usunięcie jakichkolwiek problemów. Zarządzanie switchem dostępne jest z poziomu przeglądarki www.  Switch NCP-SW242S.P150 dostarcza zasilanie zgodne ze standardem PoE na wszystkich 24 portach.

 

 

 

 

   

  • wbudowane porty optyczne do podłączenia innych urządzeń za pomocą światłowodu
  • szybkość transmisji: 10Mbit/100Mbit/1Gb/s
  • funkcjonalność auto MDI/MDI-X na portach Ethernet
  • zasilanie PoE
  • zdalne zarządzanie przez przeglądarkę WEB
  • możliwa integracja z systemem NCP
Dostępne porty sieciowe:
  • 24 porty (RJ-45) z auto negocjacją (10/100Mbps) oraz zasilaniem PoE w standardzie IEEE802.3af (w zależności od wersji)
  • 2 porty (RJ-45) lub 2 porty SFP z auto negocjacją (10/100/1000Mbps)

Zasilanie:

  • z sieci prądu zmiennego ~230V, 50Hz
  • zasilanie awaryjne

Slican NCP - SW24S

SW24S to standardowy przełącznik sieciowy dedykowany do współpracy z systemami NCP. Switch jest wymagany dla systemów przekraczających sześć półek NCP-GW umieszczonych w jednej szafie z Call Manager-em.

 

 

 

 

   Dostępne porty sieciowe:

  • 24 porty (RJ-45) (10/100Mbps) 
  • 2 porty (RJ-45) (10/100/1000Mbps)

   Zasilanie:

  • z sieci prądu zmiennego ~230V, 50Hz
  • opcjonalne zasilanie awaryjne (Opcjonalne gniazdo akumulatora BATTERY IN 12V)

Gateway - bogactwo możliwości


Gateway może być predefiniowany lub skomponowany wg potrzeb użytkownika. Wśród predefiniowanych znajdziemy przygotowane do podłączenia np. 24 abonentów lub mieszane dla abonentów cyfrowych (systemowych) i zwykłych jak również bramy ISDN PRI i BRI czy GSM. W zależności od wybranego call managera możemy dołączyć nawet do 127 gateway'ów. Całość zintegrowana jest w sieci LAN lub z wykorzystaniem switchów.

Każdy klient ma teraz dostęp do oferty sprzętu i oprogramowania, które pozwalają korzystać ze wszystkich możliwości współczesnej telekomunikacji i teleinformatyki.

Efektywnie prowadzony biznes stawia wysokie wymagania przed dostawcą rozwiązań telekomunikacjnych. Wydajność komunikacji przekłada się bezpośrednio na efektywność biznesu i zależy od zastosowanego systemu czy platformy  telekomunikacyjnej. Slican NCP zapewnia taką efektywność.

 

Licencje - działanie systemu


Głównym atrybutem licencjonowania w centrali SLICAN NCP są elastyczne możliwości skalowania systemu (np. do 10 tys. użytkowników)  w wielu przypadkach bez konieczności modyfikacji sprzętowych. Takie kompleksowe i ekonomiczne podejście do potrzeb, zapewnia efektywność każdego projektu. Tym samym klient sam decyduje, kiedy i jakie licencje kupi w celu zwiększenia ilości użytkowników i rozszerzenia funkcjonalności i wydajności systemu. 

Rodzaje licencji w centralach Slican NCP:

System licencjonowania Slican NCP daje uprawnienia / określa, z których funkcji oprogramowania może korzystać nabywca licencji, i oferuje cztery typy licencji:

  • licencje bazowe (base), czyli licencje określające maksymalną ilość użytkowników i jednoczesnych rozmów 
  • licencje typu kanałowego (channels) określające ilości kanałów nagrywających, uczestników konferencji czy dodatkowych jednocześnie prowadzonych rozmów
  • licencje użytkowe (user) czyli licencje dla każdego użytkownika np. CallCenterAgent i CallCenterQueue, Voice2Mail, Fax2Mail
  • licencje serwerowe (poszerzające możliwości systemowe) czyli licencje dla wszystkich użytkowników centrali np. aktualizacja firmware, sieciowanie czy redundancja (dopasowane do wybranej licencji bazowej)

Należy pamietać:

  1. licencje są przypisane do platformy sprzetowej SLICAN, a nie do firmy/klienta
  2. wersje firmware są powiązane z głównymi uprawnieniami, które aktualizują się automatycznie wraz z aktualizacją firmware
  3. licencje wydane są na czas nieokreślony

 

 

InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54