Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

MAC-6400 - Slican

Slican

Slican MAC-6400

Centrala telefoniczna MAC-6400 jest wysokiej klasy hybrydową centralą IP, która sprawdzi się zarówno dla grupy 100 abonentów, jak i dla firm, które wymagają obsługi tysięcy abonentów. Centrala oparta jest o jednorodną i kompletną platformę IT, która (wykorzystując protokół extended Slican Smart Link) umożliwia tworzenie sieci do 15 central / 3999 abonentów. Współpracuje z VoIP, GSM, POTS oraz ISDN.

Charakterystyka centrali:

 

Pojemność:

  • do 640 telefonów analogowych
  • do 1000 abonentów IP (w tym do 124 abonentów systemowych telefonów IP)
  • do 124 telefonów systemowych

 Cechy sprzętowe:

  • tworzenie sieci do 15 central / 3999 abonentów (protokół extended Slican Smart Link)( od wersji firmware 6.21)
  • logowanie do 100 operatorów VoIP
  • wewnętrzna brama - bezpieczeństwo, niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów - obsługa protokołów SIP oraz IAX2 (kodeki G.711, G.729, GSM).
  • wewnętrzna brama GSM obsługująca małe karty SIM dowolnego operatora GSM (900/1800) - optymalizacja kosztów połączeń oraz wsparcie dla pracy mobilnej (czytaj o Slican Mobile Phone), obsługa sms
  • współpraca z ISDN-BRA (2B+D), ISDN PRA (30B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
  • zintegrowany system nagrywania - Embedded Recording - do 128 kanałów nagrywania  na karcie HDD - wygodna i szybka obsługa nagrań z programem Slican RecordMAN
  • modem zdalnego zarządzania centralą
  • monitoring i zarządzanie MAC-6400 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie - poprzez modem lub Internet
  • współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi, systemowymi telefonami IP oraz telefonami VoIP (SIP) Slican
  • współpraca z bramofonami Slican
  • współpraca z systemem Slican DECT-IP
  • współpraca z adapterami Slican MAB-1101 oraz MSB-1102

 

Cechy funkcjonalne:

  • wsparcie dla protokołów TAPI (integracja z MS Outlook), CTIP (rozwiązania CRM), HOTELP (aplikacje hotelowe)
  • aplikacja Slican Komunikator CTI - obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali, obsługa czatów, sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera – estetyczny, wygodny i przyjazny dla użytkownika panel programu w postaci klasycznego komunikatora, następca popularnei i nadal oferowanej aplikacji Slican TelefonCTI
  • aplikacja Slican ConsoleCTI - zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
  • aplikacja Slican SenderSMS -  aplikacja do seryjnego wysyłania wiadomości SMS z poziomu komputera połączonego z serwerem Slican
  • rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
  • inteligentna dystrybucja połączeń – Slican ACD – dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
  • wsparcie dla pracy mobilnej – rozwiązania Slican MobilePhone – telefon równoległy wraz z opcją Callback - telefon stacjonarny i komórkowy dostępny pod jednym numerem
  • program taryfikacyjny Slican BillingMAN - informacja o kosztach i strukturze połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
  • system DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
  • INVENIO – funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących
  • INVENIO API - integracja z zewnętrznymi bazami danych - wsparcie pracy działów call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów i ankiet
  • do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 40 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA (10 jednoczesnych zapowiedzi na jedną półkę MAC-6400)
  • PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
  • TELEKONFERENCJE - do 31 uczestników konferencji
  • system Poczty Głosowej
  • usługa SUPERVISOR - nadzór pracy agenta call center
  • redukcja kosztów - funkcja LCR (Least Cost Routing) - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
  • abonenci wirtualni (konta)
  • AUTOMATYKA - zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali, SMS informujacy o zagrożeniu lub wykonaniu zadania

 

Inne:

  • modułowa konstrukcja centrali – możliwość konfiguracji od 1 do 4 półek (z wyjątkiem MAC-6400.EU-0SH)
  • moduły systemu do montażu w stelażach i szafach 19 calowych lub obudowach Slican
  • centrala wyposażona w zasilacz główny z wymuszonym obiegiem powietrza oraz zasilanie buforowe na 8 godzin pracy
  • możliwość podłączenia dodatkowych zewnętrznych baterii akumulatorów bez konieczności zakupu i rozbudowy o dodatkowy interfejs
  • zasilanie ~230 V;50 Hz
  • wymiary 1 półka: (szer./wys./gł.) 19" x 4U x 260 mm
InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54