Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

Prima - Platan

Platan

Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową
Centrala Platan Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP, która umożliwia korzystanie z tanich rozmów w technologii VoIP, a dzięki zintegrowanym kartom GSM - również z rozmów i SMS-ów w sieciach komórkowych. Oferuje zaawansowane funkcje, jak nagrywanie rozmów, poczta głosowa czy zdalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową, a nawet obsługę wideobramofonów IP, wideotelefonów IP oraz wideorozmów.

Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących od kilku do dwudziestu dwóch pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Plug & Talk - prosta w konfiguracji i użytkowaniu, gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Ważniejsze cechy
  • Duża dowolność konfiguracji dzięki modułowej budowie z uniwersalnymi slotami.
  • Zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
    • 4 kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych,
    • możliwość rozbudowy o dodatkowe 4 kanały VoIP i prowadzenie do 8 jednoczesnych rozmów,
    • możliwość stworzenia do 8 kont miejskich VoIP,
    • 2 porty wewnętrzne VoIP,
    • możliwość rozbudowy do 8 portów wewnętrznych VoIP i stosowania do 8 telefonów IP,
    • obsługa wideorozmów dla wszystkich 8 abonentów wewnętrznych VoIP (NOWOŚĆ!),
    • protokół VoIP: SIP,
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM,
    • kodeki wideo: H.263+, H.264 (NOWOŚĆ).
  • Tanie lub darmowe rozmowy do sieci komórkowej dzięki zintegrowanym kartom GSM; ułatwione wysyłanie i odbieranie SMS-ów przy pomocy programu Platan CTI; wysyłanie automatycznych SMS-ów o przekroczonym limicie darmowych minut lub restarcie centrali.
  • VEK (R) – Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP,
    • funkcja LCR – wyboru najtańszej drogi połączeniowej,
    • unikalna funkcja Call Through – dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP.

Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Plug & Talk, czyli podłącz i rozmawiaj – centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi.
  • Możliwość nagrywania rozmów wszystkich użytkowników, do 10 rozmów (kanałów) jednocześnie, wraz z bezpłatną aplikacją do obsługi nagrywanych rozmów Agent 001:

Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie
Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie

  • Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową:

Prima Web Konfigurator - zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową
Prima Web Konfigurator - zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową

  • Rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, taryfikacja rozmów poprzez aplikację Grosik.
  • Zobacz, Kto Dzwoni – prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI.
  • Zobacz, Kto Mówi – obsługa wideorozmów na wideotelefonach IP, w Platan Video Softphone.
  • Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramonami IP oraz aplikacją Platan Video Viewer pozwalającą na odbiór wywołań z bramofonu przez dowolny telefon podłączony do centrali.
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera):

Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania, historia połączeń
Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania,
historia połączeń, odsłuchiwanie wiadomości z poczty głosowej i wiele innych

  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa.
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update).
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie.

A do tego... wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej:

Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima
Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima

 

Platan Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów, pocztę głosową, taryfikację rozmów oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, GSM, jak i ISDN.

Konfiguracja bazowa centrali Prima

  • 4 kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych
  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych
  • 2 wewnętrzne porty VoIP
  • 2 uniwersalne sloty dla wyposażeń dodatkowych.

Centralę Prima w konfiguracji bazowej można wyposażyć w dowolne karty wg poniższej tabeli.
Sloty mogą pozostać nieobsadzone.  Licencje na kanały i porty VoIP są niezależne od konfiguracji.

konfiguracja bazowa
Prima

slot 1
  slot 2
  • 4 kanały VoIP
  • 2 linie miejskie
  • 6 linii wewn.
  • 2 wewn. porty VoIP
+
  • 1 linia miejska
  • 2 linie wewn.
  • 4 linie wewn.
  • 1 ISDN (2B+D)
  • 1 karta GSM
+
  • 1 linia miejska
  • 2 linie wewn.
  • 4 linie wewn.
  • 1 ISDN (2B+D)
  • 1 karta GSM

+ do 4 licencji na kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych
+ do 6 licencji na wewnętrzne porty VoIP (łącznie do 8 telefonów VoIP)
+ do 8 licencji na obsługę transmisji wideo na portach VoIP (NOWOŚĆ!)

Uwaga: nie ma możliwości zmiany centrali Prima do wersji centrali Prima mini lub Prima nano.

 

Centrala telefoniczna IP Prima

entrala IP Platan Prima jako element systemu teleinformatycznego

Centrala IP Platan Prima jako element systemu teleinformatycznego

AlcatelPlantronicsBCS
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Kontakt Z CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Boh. Września 9
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00
Tel: +48 22 822 56 98
Fax:+48 22 886 97 60
Katowice
ul. Powstańców 19
40-039 Katowice
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54