Każde połączenie ma znaczenie

Wyszukiwarka:

PanaPro

CALL CENTER

PanaPro


Oprogramowanie PanaPRO to narzędzie służące do wsparcia wszechstronnego prowadzenia biznesu. Dzięki integracji wielu systemów teleinformatycznych umożliwiaj optymalizację zarządzania relacjami z dotychczasowymi klientami oraz efektywne pozyskiwanie nowych.

Wbudowane funkcje raportowania dostarczają na bieżąco kompletu informacji o ruchu w systemie, co gwarantuje błyskawiczne reagowanie na zwiększanie się lub zmniejszanie liczby przychodzących połączeń.

Integracja z innymi systemami biznesowymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie dodatkowo zwiększa zwrot z inwestycji w prezentowany system call center.


Gwarancją efektywnego działania każdego call center są trzy zasadnicze elementy: system, ludzie oraz informacje. Nie można jednak zapominać, że optymalnie dobrana, odpowiednio zwymiarowana i dopasowana do potrzeb biznesowych klienta technologia, stanowi nieodzowny fundament budowy.


Moduły PanaPRO:


PanaPRO CTI/CC

PanaPRO Analizator

PanaPRO Konsola

PanaPRO Biling

PanaPRO Hotel/PMS


Program znajduje zastosowanie w:


- infoliniach

- biurach obsługi Klienta

- administracji publicznej

- służbie zdrowia


czyli wszędzie tam, gdzie sprawny kontakt z klientem odgrywa kluczową rolę. 

InnovaphoneGranstreamYealinkAlcatelPlantronicsKonftelAVAYAMitelPolycomAscom2NAxtel
Copyright © 2012 by CTI Telekom Sp. z o.o.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
CTI Telekom Sp. z o.o.
Warszawa
al. Bohaterów Września 9,
02-389 Warszawa
Tel: +48 22 398 89 00,
Tel: +48 22 822 56 98
Chorzów
ul. Kurta Aldera 44,
41-506 Chorzów
Tel: +48 32 757 26 28
Tel: +48 32 757 26 29
Fax:+48 32 757 27 54