Żadnych instalacji ani przerw w pracy
Jabra Pro™ 9400 to bezprzewodowy zestaw słuchawkowy stworzony dla biur z rozbudowanymi systemami łączności. Umożliwia on połączenie razem wszystkich Twoich systemów telefonicznych, pozwalając pracownikom na wykonywanie i odbieranie połączeń realizowanych przy użyciu telefonu komórkowego, programowego i stacjonarnego za pomocą jednego zestawu. Choć zestaw Jabra Pro™ 9400 wygląda skomplikowanie, jest on niezwykle łatwy w instalacji. Ekran dotykowy jest wyposażony w kreatora konfiguracji SmartSetup, który przeprowadza użytkownika przez proces łączenia z urządzeniami.
- Użytkownicy mogą obsługiwać wszystkie telefony przy użyciu jednego ekranu dotykowego i odbierać połączenia na tym samym zestawie słuchawkowym
- Podwyższona wydajność pracy i profesjonalna obsługa połączeń
- Większa mobilność pracowników: do wyboru są trzy sposoby noszenia zestawu mono, a do tego zasięg urządzenia wynosi aż 137 m
Krystalicznie czysty dźwięk oznacza mniej nieporozumień
Seria Jabra Pro™ 9400 powstała z myślą o najlepszym dźwięku nawet w bardzo głośnych biurach. Słuchawki i mikrofony tych zestawów są wyposażone w specjalne rozwiązania techniczne, które zarówno eliminują szum z otoczenia, jak i wzmacniają dźwięk połączenia przychodzącego. To gwarantuje wyraźny dźwięk zarówno po stronie użytkownika, jak i rozmówcy.
Odpowiedzialny wybór
Zestaw Jabra PRO™ 9400 na pierwszym miejscu stawia bezpieczeństwo użytkownika i aktywnie dopasowuje poziom głośności do niespodziewanych zmian natężenia dźwięku. Wbudowana funkcja SafeTone odcina głośne dźwięki i utrzymuje bezpieczny średni poziom głośności. Gwarantuje to pracownikom komfort na cały dzień rozmów.
Mikrofon z funkcją redukcji szumów zapewnia Twoim klientom wyraźne, profesjonalne rozmowy
Zestaw PRO 9460 jest zoptymalizowany do potrzeb pracowników działu obsługi klienta. Mikrofon jest wyposażony w funkcję zaawansowanej technologii redukcji szumów i zapewnia Twoim pracownikom i klientom wyraźne, zrozumiałe rozmowy. Głośniki stereo zapewniają, że Twoi pracownicy dobrze i wyraźnie słyszą klientów, nawet w głośnych lub otwartych biurach.